Warsaw Moto Show 2016

 

Dla takich chwil warto być członkiem MKN EcoCarPG!

18-20.11.2016r. coque huawei pas cher był dla nas weekendem pełnym wrażeń!

Na miejscu czekały na nas trzy ogromne hale pełne klasycznych oraz nietuzinkowych pojazdów, a także wiele innych atrakcji, między innymi:

POKAZY DRIFTU

Garażowe konstrukcje, które nierzadko przyciągały większą uwagę niż dużo droższe on nich auta. W połączeniu z doświadczonymi kierowcami tworzyły nieprzerwane show – nie licząc przerw na zmianę opon. coque samsung coque Samsung Galaxy Dodatkową atrakcją była możliwość uczestnictwa w przejeździe po torze, jako pasażer. Achat coque huawei pas cher coque de samsung galaxy s3 Jednak, z uwagi na ogromne zainteresowanie, nikomu z naszego koła nie udało się tego doświadczyć. Coque huawei France Jesteście ciekawi, jakie samochody gubiły trakcję na tylnej osi? Między innymi BMW M3 E46 z silnikiem doładowanym kompresorem, Toyota Supra MkIV oraz Lexus SC z legendarnymi silnikami 2JZ czy też BMW E30 z potężnym V8 pod maską. coque huawei O czym wiedzą lepsi kierowcy – samochód to nie wszystko, ale emocji i pokazu świetnego opanowania takich potworów dostarczali kierowcy startujący w mistrzostwach Drift Masters GP.

STREFA OLDTIMERÓW

Zdaniem większości z nas okazała się być to najciekawsza i najbogatsza strefa. coque samsung s8 plus Starsze auta niosą ze sobą wiele emocji. Bawią, uczą, wzruszają, podczas gdy te nowe głównie ekscytują. coque samsung pas cher Warto przypomnieć sobie początki motoryzacji. Zaczerpnąć inspiracji u źródła. Zdjęcia pokazują tylko parę modeli, a było naprawdę co oglądać. coque iphone prix coque samsung a8 2018 amazon Na zwiedzających czekała pokaźna kolekcja różnych generacji kultowej 911 firmy ze Stuttgartu. Podziwiać można było wiele modeli spod szyldu M GmbH, czyli oficjalnego tunera BMW – zaczynając od M3 E30, przez kultowe M5 E34 aż do bardziej nowoczesnej M5 E39. coque iphone outlet store coque imprimé huawei pas cher Oprócz standardowych BMW, można było zobaczyć rzadkie okazy modeli Alpiny jak E36 z 4,6 litrowym V8. coque iphone outlet shop coque iphone coque imprimé huawei pas cher Mercedesy generacji W123, W124, W126 czy W140 czekały na nas na każdym rogu. Można było też sięgnąć do korzeni motoryzacji, a w szczególności do samochodów przed wojennych, jak m.in. coque samsung pas cher Ford Model T. Mamy w szeregach naszych czytelników fanów motoryzacji krajowej? Nic straconego – kultowy „Maluch”, czyli Fiat 126p w wersji iście „long”, limuzyna jak znalazł. Na hali miejsce znalazły sobie też m.in. Syrena 105L, replika Poloneza 2000 Rally czy też kolejny projekt legendarnego Poloneza w malowaniu OBRSO.

Mistrzostwa Europy RC Euro Off-Road Series

Ta sekcja, choć na pierwszy rzut oka niepozorna, również nas zafascynowała. Coque huawei P10 Wyścigi off-roadowych pojazdów w zamkniętej hali, brzmi niemożliwie. Coque huawei En Ligne Jednak, gdy pomniejszymy wszystko 10 razy, okazuje się, że może być równie ekscytująco jak na pustyni. coque samsung Uczestnicy startowali w różnych kategoriach – pomimo braku naszej specjalistycznej wiedzy w dziedzinie samochodów RC, to potrafiliśmy rozpoznać te szybsze i te wolniejsze, z regulowanym zawieszeniem i bez, większe i mniejsze. W mistrzostwach konkurowali ze sobą ludzie w każdym wieku. produits coque iphone coque de samsung galaxy Coque huawei Było to miejsce łączące ze sobą pokolenia w zamiłowaniu do motoryzacji. Chociaż często młodsi dawali starszym w kość.

STREFA TUNINGU I MOTORSPORTU

Obszar hali D był całkowicie poświęcony tematyce tuningu samochodów oraz sportom motorowym. coque huawei pas cher coque telephone samsung j3 Co można było tam zobaczyć? Naprawdę sporo! Zaczynając od wejścia, gdzie zwiedzających witała pięknie wykonana replika kultowego Forda GT, po klasyki japońskiej sceny motoryzacyjnej, jak Honda NSX czy Nissan GT-R, aż po tuning wizualny jak i optyczny realizowany przez naszych rodaków. coque huawei prix Można było spotkać parę znanych projektów z polskiej sceny tuningu, m.in. coque samsung s8 BMW 435i Carbonerre Project, BMW M3 w chromie czy też mocno zmodyfikowanego Volkswagena Eos z przodem od agresywnego Scirocco i silnikiem od topowej serii Golfa R32. Nie mniej jednak, główną atrakcją była polska premiera nowego wyścigowego Porsche 911 GT3R, które przyciągnęło tłumy fanów wyścigów długodystansowych, gdzie to Porsche zobaczymy najczęściej.

Oraz najważniejsza dla nas

STREFA POJAZDÓW UNIWERSYTECKICH

Jesteśmy dumni z tego, że mogliśmy zaprezentować nasz pojazd na tak renomowanych targach tuż przy pojazdach takich jak Chevrolet Corvette C7, Audi R8 Spyder czy też Dodge Viper pierwszej generacji. Oprócz naszej ekipy, na targach w podwarszawskim Nadarzynie wystawiały się też inne zespoły zajmujące się budową pojazdów na konkursy, w tym również na konkurs SEM, m.in. coque samsung s8 Rotor z Krosna czy Iron Warriors z Łodzi. Nasze stanowisko mieściło się w boxie w hali F, gdzie oprócz naszego bolidu można było znaleźć pojazd znajomych z Krosna czy też bolid Formuły Student przygotowany przez studentów z Rzeszowa. W strefie uniwersyteckiej bolidy przygotowane na konkurs Formuły Student cieszyły się zainteresowaniem ze względu na swój sportowy charakter, a pojazdy przygotowane na konkurs Shell Eco-Marathon, czyli również nasz „Kinder”, przykuwały uwagę zwiedzających swoimi nietypowymi kształtami oraz napędami będącymi przyszłością motoryzacji. Pomimo braku ryku silnika i nie zostawiania śladów spalonych opon, nasz pojazd wzbudzał równie duże zainteresowanie, co obok stojące legendy przemysłu motoryzacyjnego!

Cieszymy się z możliwości rozpowszechniania alternatywnego źródła energii, jakim jest wodór. coque samsung s8 Jest to napęd nietypowy i rzadko spotykany na drogach publicznych, lecz coraz częściej wymieniany przez producentów samochodów jako napęd przyszłości. coque samsung galaxy s8 coque imprimé huawei pas cher Pokazanie naszego bolidu szerszej publice na Warsaw Moto Show zwiększa świadomość ludzi odnośnie aktualnych i tych nadchodzących zmian w samochodach. coque huawei pas cher coque huawei Livraison rapide coque huawei Jest nam niezmiernie miło, iż dostaliśmy szansę pokazania dorobku naukowego naszej ekipy na tak prestiżowych targach, a co więcej – zainteresowanie ludzi napędem wodorowym było ogromne! Dla tych, którzy nie byli w tym roku na targach w Warszawie – naprawdę macie czego żałować.